Szkolenia jako metoda motywacji do pracy

Inne

Zastanawiasz się jak poprawić atmosferę w pracy, jak docenić pracowników, którzy na to zasługują? A może widzisz, że twoi pracownicy ostatnio chodzą jacyś przygaszeni, nie mają energii, stracili młodzieńczą radość, jaka towarzyszyła ich pracy jeszcze niedawno temu.

Jak wybrać szkolenie, które zmotywuje

Mówiąc o szkoleniach dla pracowników, nie mamy na myśli szkoleń typowo motywacyjnych, a takich, które poprawić warsztat naszych pracowników. Jeśli więc mamy do czynienia z fryzjerem, powinniśmy go wysłać na kurs stylizacji, do osoby, którą zawodowo podziwia. Jeśli mamy do czynienia z kosmetyczką specjalizującą się w zabiegach na twarz, powinniśmy wybrać dla niej szkolenie z przedłużania rzęs to przyjemnie urozmaici jej wachlarz umiejętności, a może pobudzi do poszukiwania innych zainteresowań.

Ceny i miejsca szkoleń

Najlepsze szkolenia są do znalezienia w sieci, ale możemy z powodzeniem postarać się o dofinansowanie interesującego nas szkolenia z urzędu pracy. Jeśli chodzi o ceny szkoleń organizowanych przez firmy sprzedające do salonów kosmetycznych kosmetyki, wszystko zależy od poziomu i specjalizacji. Stosunkowo najmniej zapłacimy za szkolenia dotyczące manicure i pedicure. Specjalistyczne szkolenia ocierające się już o zabiegi estetyczne mogą zaś kosztować do kilku tysięcy. Szkolenie z przedłużania rzęs to koszt od 700 do 1500 zł. Szkolenia z stylizacji brwi nie powinny kosztować więcej niż 500-800 zł. Warto pamiętać, że każde szkolenie potencjalnie wiążę się z preferencyjnymi warunkami zakupu określonych kosmetyków. Zawsze jednak w szkolenia warto inwestować, dobry pracownik to doceni i będzie potrafił wykorzystać.